Veelgestelde vragen
Wat kost het om mijn administratie uit te besteden aan Djent Administratie?
Het is moeilijk om vooraf te bepalen wat het gaat kosten om uw administratie bij ons onder te brengen. Om die reden bent u van harte welkom om bij ons op kantoor kennis te maken met het bedrijf en de medewerk(st)ers. Wij zullen u met plezier wegwijs maken in het dienstenpakket dat Djent Administratie heeft ontwikkeld om u zo veel mogelijk werk uit handen te kunnen nemen. Op basis van uw wensen wordt vervolgens een tarief op maat gemaakt.
Wat zijn de openingstijden van Djent Administratie?
Van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00 zijn wij op kantoor aanwezig. Indien gewenst is het mogelijk om een afspraak buiten kantooruren in te plannen.
Naar welk e-mailadres kan ik mijn administratie toesturen?
U kunt uw gegevens versturen naar het algemene e-mailadres: info@djent.nl. Maar u kunt uiteraard ook het e-mailadres gebruiken van uw vaste contactpersoon bij Djent Administratie.
Wat is het vestigingsadres van Djent Administratie?
Postadres
Djent Administratie B.V.
Postbus 273
2990 AG Barendrecht
Bezoekadres
Groningseweg 1
2994 LC Barendrecht
Wat is een Beconnummer?
Djent Administratie is in het bezit van een Beconnummer. Dit Beconnumer wordt door de Belastingdienst verstrekt aan belastingconsulenten. Het voordeel is dat wij extra informatie ontvangen over toekomstige wijzigingen en informatie over het belastingstelsel in Nederland. Daarnaast kunnen wij met het Beconnumer BTW-aangiften vanuit ons boekhoudpakket rechtstreeks naar de Belastingdienst sturen. Ons Beconnummer is: 443621.
Kan ik mijn facturen zelf opstellen of ben ik gebonden aan een standaard lay-out?
Ja, u kunt gebruik blijven maken van facturen die u heeft voorzien van uw eigen huisstijl, bedrijfslogo, adresgegevens en betalingsvoorwaarden.
Wat is de mening van de Belastingdienst over administratiekantoren / tussenpersonen?
Als ondernemer kunt u ervan uitgaan dat de Belastingdienst meer vertrouwen heeft in een aangifte die is ingevuld door een administratiekantoor, dan in een aangifte van de ondernemer. Niet alleen is de kans op controle door de Belastingdienst kleiner als een administratiekantoor uw belastingzaken regelt, u hoeft zich ook geen zorgen meer te maken over uw belastingaangifte of een bezoek van de belastinginspecteur.
Wat kost het aanvragen van een offerte bij Djent Administratie?
Bij Djent Administratie kunt u kosteloos een offerte opvragen. Bij voorkeur willen wij u persoonlijk ontmoeten omdat wij van mening zijn dat u als klant, zowel zakelijk als particulier, een bepaalde klik met ons moet hebben. U bent dus van harte welkom voor een eerste gesprek bij ons op kantoor. Neem contact met ons op voor een afspraak (tijdens of na kantooruren) en wij informeren u graag over de mogelijkheden.
Wanneer moet ik uiterlijk mijn administratie aanleveren voor de BTW-aangifte?
Wanneer moet ik uiterlijk mijn administratie aanleveren bij Djent Administratie zodat mijn BTW-aangifte tijdig kan worden ingediend bij de Belastingdienst?
Kwartaalaangifte BTW
Kwartaal 1 – 2016
uiterlijk 11 april 2016 (week 15)
Kwartaal 2 – 2016
uiterlijk 11 juli 2016 (week 28)
Kwartaal 3 – 2016
uiterlijk 10 oktober (week 41)
Kwartaal 4 – 2016
uiterlijk 9 januari (week 2)
Maandaangifte BTW
Januari 2016
uiterlijk 15 februari 2016 (week 7)
Februari 2016
uiterlijk 14 maart 2016 (week 11)
Maart 2016
uiterlijk 11 april 2016 (week 15)
April 2016
uiterlijk 16 mei 2016 (week 20)
Mei 2016
uiterlijk 13 juni 2016 (week 24)
Juni 2016
uiterlijk 11 juli 2016 (week 28)
Juli 2016
uiterlijk 15 augustus 2016 (week 33)
Augustus 2016
uiterlijk 12 september 2016 (week 37)
September 2016
uiterlijk 17 oktober 2016 (week 42)
Oktober 2016
uiterlijk 14 november 2016 (week 46)
November 2016
uiterlijk 12 december 2016 (week 50)
December 2016
uiterlijk 16 januari 2017 (week 3)